Dankzij Jullie - een Jaar The New Sound in Dozen, Briefjes en Printshops

Dankzij Jullie - een Jaar The New Sound in Dozen, Briefjes en Printshops - The New Sound
Uitgelicht artikel

Bijna een jaar The New Sound. Niet dat we het aan het aftellen waren, maar soms gebeurt er iets kleins waardoor je ineens beseft: we hebben écht stappen gemaakt. En dat komt door jullie.

JULLIE ZORGEN VOOR BEWEGING

De eerste bestelling blijft iets magisch. Jullie maakten dat mogelijk. En toen kwam de tweede, de vijfde, de honderdste… Waar we in het begin nog met één pakketje naar het PostNL-punt liepen, werd het opeens een stapel dozen boven het hoofd, meerdere ritten per dag en een routine waar de plaatselijke printshop en speelgoedwinkel vast nog weleens om lachen.

Want echt, de eerste maanden? Geen printer die meewerkt. Dus labels uitprinten op A4 bij de copyshop, een gevouwen velletje in een envelop frommelen, naar DHL, naar PostNL, en hopen dat alles op tijd aankwam. Onhandig misschien, maar alles voor jullie. En altijd met aandacht.

NIET ZOMAAR EEN PRODUCT, NIET ZOMAAR EEN DOOS

We vinden dat onze klanten – jullie – de juiste aandacht verdienen. Maar ook onze producten. Want het zijn geen impulsaankopen. Het is gewoon veel geld, ook voor ons. En dus moet alles kloppen. Vanaf het eerste moment dat je op de website komt, tot het moment dat je het pakket openmaakt. Daarom wilden we vanaf het begin niet zomaar teksten overnemen van een leverancier, maar het verhaal zelf vertellen. Omdat wij vinden dat het product in een ander daglicht gezet mag worden – letterlijk en figuurlijk.

Dus pakten we een rugtas vol producten, gingen naar een plekje in Den Haag (A-categorie locatie, F-categorie model – ik zelf dus), en gingen aan de slag met onze eigen foto's. Lifestyle, gebruik in beeld, échte context. Soms met pijn in het hart die doos openmaken, want de voorraad was beperkt en elke aankoop betekende risico. Maar we vonden dat het moest. En dat vinden we nog steeds.

Daarom maken we ook geen gebruik van doorschuif dozen of anonieme fulfilment. Als je iets van ons ontvangt, dan komt het via onze handen – met aandacht, met een kaartje, en met een presentje.

DEELTJE VAN ONS, VOOR JULLIE

Inmiddels hebben we een eigen warehouse. Met dozen die écht van ons zijn. En ja, dat brengt een glimlach. Niet omdat het groot is, maar omdat het persoonlijk blijft. Alles wat we versturen, doen we zelf. En dat blijft voorlopig zo. Want die connectie willen we vasthouden.

We krijgen vaak terug dat dát het verschil maakt. Die menselijke touch. En daar doen we het voor.

WAT JULLIE HEBBEN MEEGEMAAKT

  • Meer dan 1000 bestellingen
    – Inmiddels 45 Reviews: Waarvan allen 5 sterren 5/5..
    – Elke doos, elke verzending nog steeds door onszelf gedaan
    – En ja – ik en HP hebben het opnieuw geprobeerd, en uiteindelijk is er vrede gesloten

DANK JULLIE WEL

Zonder jullie geen avontuur, geen dozen, geen stapel pakbonnen op de foldertafel, en zeker geen groei. The New Sound is wat het is dankzij jullie. En dat vergeten we geen seconde.

Een jaar geleden begon alles aan de eettafel. Niet met een strak businessplan, maar met ideeën op post-its, lijstjes in notitieboeken, hersenspinsels en een beetje lef. En nu? Nu staan er dozen met onze naam erop. Maken we onze eigen content. Versturen we kaartjes met elk pakket. Bouwen we aan een merk dat staat. Een klantenkring die ons weet te vinden. En dát zijn de momenten waarop je beseft dat je een jaar bestaat. Niet de omzetcijfers, maar wat je samen opbouwt.

Op naar nog meer mooie momenten, nieuwe geluiden en bijzondere ontdekkingen. Om onze jubileum te vieren gaan we zeker in Mei iets speciaals doen - volledig op onze eigenzinnige wijze. Dit zal waarschijnlijk wel weer wat kosten en krankzinnig zijn - maar dat is het waard.

Bedankt - The New Sound, Jay Bonhof - Cornelis Tinga

 

1 comment

Blij dat het gaat zoals jullie willen, op naar meer dozen.
Ga zo door het is jullie gegund.
En blijf dicht bij jezelf.

Willem

Laat een reactie achter

Please note, comments need to be approved before they are published.