Toen we begonnen met The New Sound hadden we een duidelijk doel voor ogen: lifestyle, muziek en audio naadloos met elkaar verbinden. Ons uitgangspunt is nooit geweest om puur producten te verkopen op basis van perfecte frequentiegrafieken of technisch jargon, maar juist om te focussen op het gevoel dat goede audio en muziek je geven. Voor ons is audio goed als het past bij jóuw manier van leven. Het draait om muziek luisteren en beleven – niet om apparatuur analyseren.
Je zult ons daarom ook niet snel terugzien in traditionele hifi-bladen zoals de FWD, HVT of Music Emotion. Niet omdat dit geen goede magazines zijn, absoluut niet! Maar simpelweg omdat ze wat ons betreft te hobbygericht zijn en daardoor al snel ingewikkeld worden. Bij The New Sound houden we het graag begrijpelijk, toegankelijk en vooral erg leuk.
LIFESTYLE FIRST
Onze benadering draait om samenwerken met gelijkgestemde partners uit allerlei verschillende sectoren, waarbij één ding centraal staat: genieten van het leven. Daarom was het voor ons extra bijzonder om plotseling The New Sound terug te zien in het gerenommeerde lifestyle-magazine Autovisie. Om heel eerlijk te zijn, wist ik zelf niet eens van het bestaan van deze advertentie af, totdat een van onze leveranciers – met wie we regelmatig een gezellig bakkie doen – me een foto stuurde. Hij schreef erbij: "Nice, nu nog met een van onze producten!"
Hoewel zijn producten inderdaad prachtig zijn, moest ik hem toch even eerlijk vertellen dat wij deze advertentie helemaal niet zelf geplaatst hadden. Juist daarom voelde het nóg specialer: blijkbaar wordt ons concept echt begrepen en worden we daadwerkelijk gezien als lifestylemerk. Precies waar we vanaf dag één op inzetten!
DE PERFECTE MATCH – VICTROLA STREAM SAPPHIRE
De advertentie draaide om een product dat perfect aansluit bij wat wij willen uitstralen: de Victrola Stream Sapphire. Dit is een premium, high-end platenspeler die niet alleen verbluffend goed klinkt, maar ook opvallend makkelijk is in gebruik. Of je nu Sonos, Bluesound , WiiM of een ander Wi-Fi-ecosysteem thuis hebt, met deze platenspeler stream je je favoriete vinyl rechtstreeks naar je draadloze speakers zonder gedoe met kabels en instellingen.
Daarnaast heeft de Victrola Stream Sapphire een prachtig uiterlijk dat een ware toevoeging is aan je interieur, eerder dan een visueel obstakel. Het is juist die combinatie van kwaliteit, gebruiksgemak en design die past bij mensen die houden van mooie auto’s, horloges, goede restaurants en stijlvolle kleding – kortom, mensen die bewust genieten van kwaliteit in het leven.
AUDIO VOOR IEDEREEN
Ons doel met The New Sound is en blijft om audio en muziek toegankelijk te maken voor iedereen. Niet alleen voor de audiofiel of forum-expert die alle technische details feilloos uit het hoofd kent, maar juist ook voor iedereen die nieuw is in deze prachtige wereld. We weten allemaal hoe onaangenaam het kan zijn om op forums te worden weggejaagd met zogenaamd te ‘simpele’ vragen. Bij ons mag je alles vragen en willen we juist die drempel zo laag mogelijk houden. Onze website en keuzehulpen zijn daar dan ook volledig op gericht.
Deze publicatie in Autovisie voelt voor ons als een belangrijke en mooie mijlpaal. Het is weer een bevestiging dat we op de goede weg zitten. Muziek – en de mooie spullen die daarbij horen – hoeven geen exclusief domein te zijn van gesloten forums en audiofielen. Ze zijn juist bedoeld voor iedereen die geniet van het goede leven en daarbij graag omringd is door mooie spullen.
Op naar de volgende mijlpaal – en bedankt aan iedereen die The New Sound steeds weer weet te vinden. Want uiteindelijk draait het allemaal om jóuw leven en jóuw muziek!
Enjoy!
The New Sound
Deel artikel:
THE NEW SOUND ON AIR – RÖYKSOPP, BEDUIDEND ANDERE KOEK!
FIIO M21: DE NIEUWE FAVORIET STAAT KLAAR – EN HET WACHTEN WAS HET WAARD